Wybierz język:

Specjalista ds. odzyskiwania należności

Weryfikacja rozrachunków z kontrahentami w systemie finansowo-księgowym

Opis stanowiska:

 

Monitorowanie terminowości spłat należności,
Weryfikacja rozrachunków z kontrahentami w systemie finansowo-księgowym,
Weryfikacja wiarygodności klienta,
Motywowanie klientów do regulowania zobowiązań,
Współpraca z KRD oraz kancelarią prawną,
Przygotowywanie wezwań do zapłaty,
Dokumentowanie realizowanych czynności w systemie informatycznym.

Wymagania:

 

Wykształcenie minimum średnie,
Umiejętność prowadzenia telefonicznych negocjacji z klientem,
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Znajomość pakietu MS Office,
Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
Doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem,
Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

 

Pracę w zgranym i profesjonalnym zespole,
Przyjazną atmosferę w pracy,
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość pracy i rozwoju w prężnie rozwijającej się firmie,
Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karty rekreacyjno-sportowe, ubezpieczenie na życie),
Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie świadczącej usługi spedycyjne.

 

CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy:

praca@unilogistics.pl

z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.