Wybierz język:

Spedytor Kontenerowy

Bieżąca obsługa klientów w zakresie organizacji i koordynowania przewozów

 

Opis stanowiska:

 

Bieżąca obsługa klientów w zakresie organizacji i koordynowania przewozów,
Pozyskiwanie zleceń transportowych,
Monitoring obsługiwanych zleceń, dbanie o wysoką jakość usług spedycyjnych oferowanych klientom,
Budowanie pozytywnych relacji z klientami,
Nadzór nad dokumentacją spedycyjną, rejestracja zleceń w systemie spedycyjnym, rozliczenia, fakturowanie klientów.

Wymagania:

 

Wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Znajomość obsługi systemów portowych,
Znajomość obsługi komputera,
Znajomość j. angielskiego,
Dobra organizacja pracy,
Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku spedycyjno–transportowego (przewoźnicy oraz operatorzy intermodalni).

Oferujemy:

 

Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
Przyjazną atmosferę
Niezbędne narzędzia pracy
Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, wraz z dynamicznie rozwijającą się firmą
Motywacyjny charakter wynagrodzenia

 

CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mailowy:

pracaTRC@unilogistics.pl

W temacie maila prosimy wpisać nazwę stanowiska.